Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Every character in Spoon River Anthology is dead. And the dead speak. In Edgar Lee Masters' Spoon River Anthology the speakers lie together in a hillside graveyard in a small, rural community in central Illinois. As they moulder in their earthen tombs, they spill forth their secrets to the living. From its first appearance (in serial form) in the pages of William Marion Reedy's Mirror in 1914, the American literary world had not seen anything quite like Spoon River Anthology, and the world has yet to see its true successor, despite its influence and imitators. The Spoon River dead speak for all of us, and their secrets are the hidden things that prick at the hearts of each of us.