Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Spinning Wheels

The Politics of Urban School Reform

Frederick M Hess
Paperback | Engels
€ 45,95
+ 91 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

"

Almost everyone agrees that America's urban schools are a mess. But while this agreement has fostered widespread support for aggressive reform, Frederick Hess argues that much of what ails urban education is actually the result of continuous or fragmentary reform. Hess explains that political incentives drive school superintendents to promote reforms--to demonstrate that they are ""making a difference."" Superintendents have to do this quickly, both because their tenure is usually three years or less and because urban communities are anxious to see educational improvement. However, the nature of urban school districts makes it very difficult to demonstrate concrete short-term improvement. The result is what he terms ""policy churn,"" which distracts teachers and principals from efforts to refine classroom teaching while seldom resulting in successful long-term changes. Hess argues that policymakers have misallocated resources by pursuing the ""right"" structure or the ""best"" pedagogy while paying insufficient attention to the more mundane--and more important--questions of how to implement, refine, and sustain a particular approach in their particular district. Hess explains that previous research on high-performing schools suggests that the best schools are characterized by focus and by an ability to develop expertise in specific approaches to teaching and learning. To help educators and policymakers adopt and nurture a focused agenda, he recommends institutional changes that increase the effectiveness of performance outcomes and reduce the incentives to emphasize symbolic reform.

"

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
244
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780815736356
Verschijningsdatum:
1/11/1998
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
150 mm x 226 mm
Gewicht:
158 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 91 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.