Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
As the U.S. enters the last lap of the 2008 presidential election season, the media and the candidates are in full gear exploiting each other, often at the expense of public information and awareness. This book looks at how presidents and presidential candidates use television, the Internet, and newspapers to promote their policies and themselves, even as they are sometimes manipulated by the media they so avidly seek. Looking at White House media strategies relating to the Iraq War and occupation, health care reform, tax and budget debates, the debate over Bush's competence, the Clinton-Lewinsky sex scandal, and the early battles of the 2008 presidential election, media scholar and former journalist Stephen Farnsworth examines how presidents shift the direction and limit the amount of public debate over policies to favor themselves-and how reporters and Internet commentators often help them do so. The result short-circuits the public's role in evaluating competing visions for the country's future and the legislative branch's role in policy making. The modern presidential obsession with public relations-and media willingness to be used to advance executive power-undermine the country's long term ability to deal with crucial problems, including foreign and military relations, a growing government debt, and public health care shortcomings.