Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The history of the philosophers we know, but who will write the history of the philosophic amateurs and readers? Who will tell us of the circulation of Descartes, who read the book and who understood it? Or do philosophers, like the mythical people on the island, take in each other's washing? Are they the only readers of each other's books? For I take it, a man who understands philosophy is inevitably irritated into writing it. The few who have learnt the jargon must repay themselves by employing it. A new philosophy is not like a new religion, a thing to be merely thankful for and accepted mutely by the faithful. It is more of the nature of food thrown to the lions; the pleasure lies in the fact that it can be devoured. It is food for the critics, and all readers of philosophy, I suppose, are critics, and not faithful ones waiting for the new gospel.