Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume studies the relationship between the writers of specialized text and their readers in a broad range of settings, including research, popularization and education. It offers younger researchers an insight into the targeting process, helping them consider the impact their work can have, and showing them how to achieve greater exposure. Further, it offers an invaluable reflective instrument for beginning and experienced researchers, drawing on a veritable treasure trove of their colleagues' experience. As such, it represents a way for researchers and students in linguistics and related disciplines to access issues from a different, insider perspective. Reader targeting has become a very sophisticated process, with authors often addressing their potential readers even in video. Compared to other forms of writing, academic writing stands out because authors are, in the majority of cases, also consumers of the same type of products, which makes them excellent "targeters."