Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Uncovering the structures and functions of conversational narratives uttered within natural social networks, Laine Berman shows how working-class Javanese women discursively construct identity and meaning within the rigid constraints of an hierarchical social order. She does this by identifying the silences, the "unsaid", and by revealing both the structure and function of silence in terms of its indexical reference to local meaning. It is here that the force of the Javanese language as used in everyday interaction shows itself to be an extremely potent philosophical entity as well as a means of social control. Thus, at least in regard to the urban poor, the book boldly questions the difference between traditional definitions of Javanese elegance and oppression. This study will contribute to our understanding of the social consequences of language use, to the linguistic knowledge of Indonesia and Java, and to such basic linguistic issues as narrative structure and function, speech levels and styles, and indexicality features.