Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Through interaction with other databases such as social media, geographic information systems have the ability to build and obtain not only statistics defined on the flows of people, things, and information but also on perceptions, impressions, and opinions about specific places, territories, and landscapes. It is thus necessary to systematize, integrate, and coordinate the various sources of data (especially open data) to allow more appropriate and complete analysis, descriptions, and elaborations. Spatial Planning in the Big Data Revolution is a critical scholarly resource that aims to bring together different methodologies that combine the potential of large data analysis with GIS applications in dedicated tools specifically for territorial, social, economic, environmental, transport, energy, real estate, and landscape evaluation. Additionally, the book addresses a number of fundamental objectives including the application of big data analysis in supporting territorial analysis, validating crowdsourcing and crowdmapping techniques, and disseminating information and community involvement. Urban planners, architects, researchers, academicians, professionals, and practitioners in such fields as computer science, data science, and business intelligence will benefit most from the research contained within this publication.