Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Spatial Business

Competing and Leading with Location Analytics

Thomas A Horan, James B Pick, Avijit Sarkar
Paperback | Engels
€ 174,95
+ 349 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How do companies use location intelligence to achieve competitive advantage and business success?

We live in a digital, global economy, and businesses need to know where to source, operate, and market to grow their customer base. Through location analytics and location intelligence, a business can make better-informed decisions and ultimately add value to their organization, their customers, and society. But how do businesses integrate location analytics into their business development, marketing, and operations?

Spatial Business: Competing and Leading with Location Analytics examines how location is a key factor in intelligent business decisions and achieving success. Through varied, in-depth, real-world examples, readers learn how location analytics solutions can be designed, deployed, and managed from strategic and operational perspectives.

Each chapter of Spatial Business examines how real companies have integrated location into their business intelligence and decision-making. Some key concepts include:

  • The fundamentals of spatial business and the technologies and methods by which businesses can understand the location value chain
  • The creation of spatial business architecture to facilitate location analytics in meeting business goals and needs
  • The themes of spatial business and implications for practice

Written by experts in spatial business and designed for managers, professionals, and students at all levels, Spatial Business provides a road map for realizing the potential of geospatial data across the entire business value chain.

Also available in Spanish.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
264
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781589485334
Verschijningsdatum:
13/12/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
201 mm x 251 mm
Gewicht:
771 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 349 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.