Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Spanning rond de boardroom

reputatielessen voor directeuren en commissarissen

Frank Peters, Eric Heres
Paperback | Nederlands
€ 23,95
+ 47 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Bestuurders en toezichthouders van organisaties worden steeds kritischer door hun omgeving gevolgd. Klanten, politici, media en maatschappij verwachten, eisen en halen informatie over zaken die zij belangrijk vinden. Loze beloftes straffen ze genadeloos af en bij falen eisen ze 'de kop' van de topman/topvrouw van de organisatie. Reputatie komt te voet en gaat per twitter! En daarom staat in onze twitter-democratie reputatie boven aan de agenda in boardrooms.

Maar als organisaties het goed doen zijn er juist volop kansen om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie. In dit boek vertellen boegbeelden uit bedrijfsleven, gezondheidszorg, onderwijs & wetenschap en cultuur & media geven in persoonlijke gesprekken hoe zij belangrijke issues hebben aangepakt. En delen hun persoonlijke best practices en lessons learned. Lessen die worden aangevuld met praktische, overzichtelijke, op de laatste wetenschappelijke inzichten gebaseerde do's and don'ts van reputatie-experts Eric Heres en Frank Peters.

Over de auteurs:
Frank Peters is eigenaar van Virtus Communications, een adviesbureau voor het bouwen en beschermen van reputaties van organisaties, bedrijven en personen. Hij heeft bijna dertig jaar ervaring in reputatie-management en crisiscommunicatie. Frank is auteur van de boeken 'Reputatie onder Druk' over crisiscommunicatie en het recent verschenen 'What are they saying about you? 50 lessen voor het managen van jouw eigen reputatie'.
Eric Heres is partner en mede-eigenaar van Virtus Communications, een adviesbureau op het gebied van crisiscommunicatie en reputatiemanagement. Eric kan, net als Frank, putten uit ruim 25 jaar ervaring met advisering op het gebied van het bouwen en beschermen van reputaties.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
160
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789492221353
Verschijningsdatum:
15/06/2016
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 230 mm
Gewicht:
274 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 47 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.