Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Space Marketing

A European Perspective

W Peeters
Paperback | Engels | Space Technology Library | nr. 11
€ 139,95
+ 279 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Space activities are currently in a transitional phase: the shift from publicly financed to private activities is a result of reduced public funding and increased commercial space opportunities. This leads to an increased commercial space marketing mix and marketing management.
A classical `4Ps' approach is proposed, covering the Product, Price, Physical distribution, and Promotion of space activities. Special emphasis is placed on technology transfer, spin-off, and intellectual property aspects, as well as on aspects of space economy, such as alternate financing schemes like PPP (Public-Private Partnership) and sponsoring. However, space activists require broad public support and the exploratory aspect of space activities, the `Space Frontier' dimensions should not be ignored. For this reason, the philosophical dimension as an integral part of the marketing mix is elaborated in detail.
The approach is illustrated with two case studies: commercialisation of the International Space Station (ISS) and the emerging Space Tourism market.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
356
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 11

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781402003752
Verschijningsdatum:
30/11/2001
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
161 mm x 234 mm
Gewicht:
517 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 279 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.