Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Der Soziale Dienst - vom Gesetzgeber personellbegrenzt- steht im Spannungsfeld zu anderen Berufsgruppenin der Pflege. Mal positiv, mal negativ wahrgenommen:"Die spielen ja nur ein bisschen!" oder"So ein Job hätte ich auch gern - mal einen Spaziergangmachen!" Aber Sozialer Dienst ist mehr als das! Ist er gut organisiert und fachlich kompetent umgesetzt, trägt er zumWohlbefinden der Bewohner und Angehörigen bei, verringertdie sogenannten "herausfordernden Verhaltensweisen"und erleichtert den Pflegealltag.Eine gute Organisation und Umsetzung des SozialenDienstes fördert das Miteinander unter den Berufsgruppen,schafft Respekt und Toleranz und führt zuweniger Spannungen im Team.Die Autorin hat jetzt ihre praktischen Erfahrungen zusammengestellt, kompakt aufbereitet und verständlichformuliert - damit die Leitungen von sozialen Dienstenund die Qualitätsmanager endlich die Trial-and-Error-Phase hinter sich lassen können.