Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sound/Hammer resides at the interface of poetry and prose. The first half of the book, "Sound," yields poems that question, and explore, the division between poetry and prose. Some poems embark on narrative flights; others are insistent in letting music trump plot. "Hammer" lets prose do the work. Some stories unfold simple, and just happen. Other stories demand attention to their music, with a few stories evolving into a condition where the music is the story. Sound/Hammer tries to bring halves into a whole, to follow diverse yet unified thread, to knit rough seams together invisibly, to be targeted by exploding into multi-directional arrays, to opt for rubbing out the straight lines and shifting focus into the mind's eye.