Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Chantal Sap schildert met woorden de betovering en de onttovering van stad, zee en land.
De stad houdt nooit op: afbraak en opbouw, feest en rouw. Mensen met hun vele gezichten zijn deel van de stad, zij maken de stad.
In landschap en zee liggen het uitgestrekte en het verstilde. Zij gaan door, ondanks de bedreigingen van de mens.
Chantal Sap creëert eilanden van verstilling en verdieping. Dat deed ze eerder al in haar woordinstallaties, videogedichten en tentoonstellingen waarvoor zij samenwerkte met andere kunstenaars. Zij publiceerde de bundels Lichtende kamers – Besloten hofjes (i.s.m. Anne Manteleers, voor de Kruidtuintentoonstelling in Leuven, 2016), Videogedicht Versporen (i.s.m Klaas Verpoest, voor de tentoonstelling Geënt, in Parkabdij Leuven, 2011), Tweeblik door Elvire B. Cleenwerck (pseudoniem van Chantal Sap en Bart Madou, 2012). Woorden om te zeggen en te zwijgen (i.s.m Kathelijne De Vriendt voor de tentoonstelling Steeds weer zoeken mijn ogen in Begijnhof Sint-Amandsberg, 2006).