Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A number of arguments have been made to explain the relative weakness of the American Left. A preference for individualism, the effects of prosperity, and the miscalculations of different components of the Left, including the labor movement, have been cited, among other factors, as possible explanations for this puzzling aspect of American exceptionalism. But these arguments, says Richard Iton, overlook a crucial factor--the powerful influence of race upon American life.
Iton argues that the failure of the American Left lies in its inability to come to grips with the centrality of race in the American experience. Placing the history of the American Left in an illuminating comparative context, he also broadens our definition of the Left to include not just political parties and labor unions but also public policy and popular culture--an important source for the kind of cultural consensus needed to sustain broad social and collectivist efforts, Iton says.
In short, by exposing the impact of race on the development of the American Left, Iton offers a provocative new way of understanding the unique orientation of American politics.