Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The global business environment has undergone a major transformation that requires greater knowledge to address the social and environmental challenges of our time. Due to severe climate change and widening of gaps between socioeconomic groups, businesses are pressured to change normative management practices and operations towards development that is both inclusive and sustainable. While shareholders have a vested interest in financial economic returns, stakeholders are more broadly interested in business' objectives, policies and operations which may impact the global sustainability. In this context, the notion of socially responsible business (SRB) is gaining relevance. SRB is an approach in which for-profit businesses are proactively operating and undertaking projects that are aligned to achieving the long-term economic, social and environmental objectives of society. This book aims to increase the knowledge of policymakers and corporate leaders on SRB practices.