Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This monograph presents a consideration on social pedagogy understood as a reflexion on a reflexion and on how it is currently perceived in reference to its tradition and first definitions and to the modern discourse in humanities and social sciences. It presents a consistent and original approach to perceiving a socio-pedagogical point of view to the field of practice, where activity of a social pedagogist is present (and desired). It is penetrated with a transversal concept of comprehending social pedagogy. Fundamental properties of this concept are analysed one after another, ones which define it from the ontological, methodological, and epistemological perspective and which form the basis for formulating the transversal paradigm of social pedagogy.