• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Social Media Marketing

Theories and Applications

Stephan Dahl
Hardcover | Engels
€ 366,45
+ 732 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Providing a uniquely scholarly approach towards the subject, Social Media Marketing continues to draw on current trends and research to deliver a critical evaluation of social media marketing in relation to marketing theory and business and social science scholarship alongside industry perspectives.

Now in its third edition, this popular text has been updated to include technological advances in practice such as AI and virtual marketing, alongside a brand-new chapter on the rise of influencer culture and marketing. Examples and case studies throughout also help students to contextualise the text through popular brands and platforms such as Instagram, Dunkin Donuts, Amazon and also political marketing for social movements such as Extinction Rebellion.

This text is essential reading for all marketing students, researchers and practitioners today.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
312
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781529720815
Verschijningsdatum:
25/05/2021
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
190 mm x 235 mm
Gewicht:
748 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 732 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.