• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Social Media in the Marketing Context

A State of the Art Analysis and Future Directions

Cherniece J Plume, Yogesh K Dwivedi, Emma L Slade
Paperback | Engels
€ 133,95
+ 267 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Social media has provided endless opportunities for marketers, fuelling their desire to learn more about their consumers through this dynamic online environment. Yet many organisations are finding it difficult to create effective marketing strategies, making decisions that are based on research that is highly focused on the nature and boundaries of social media. The changing behaviour of consumers, variety of platforms and changing culture indicates that much of the research around this topic is still highly fragmented. Social Media in the Marketing Context: A State of the Art Analysis and Future Directions provides a comprehensive overview of the current literature surrounding social media and the marketing discipline, highlighting future development opportunities in both knowledge and practice.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
182
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780081017548
Verschijningsdatum:
29/09/2016
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
276 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 267 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.