Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Social media is quickly becoming important to most businesses, but many managers, professionals, and marketing experts are unsure about the practicalities of social media marketing and how to measure success. Social Media Audits gives people dealing with social business in their working life a guide to social media marketing, measurement, and how to evaluate and improve the use of social media in an organizational context. This book consists of three parts, the first of which introduces the reader to concepts and ideas emerging in social media. The second part considers the need to shift from traditional 'shout marketing' to a more conversational, social approach to customers. The third part moves the discussion towards a systematic approach to evaluating social media activities.