Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Social Media and Emerging Economies

Technological, Cultural and Economic Implications

Manlio Del Giudice, Maria Rosaria Della Peruta, Elias G Carayannis
Paperback | Engels | SpringerBriefs in Business
€ 52,95
+ 105 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How have social media in emerging economies evolved differently from the rest of the world? According to studies and anecdotal evidence, innovations in the use of social media tools occur more frequently in emerging economies than they do in developed markets. The aim of this volume is to show that in emerging regions (such as China, India, and South America) where the participation of stakeholders in the circuit of social media is more active (i.e., greater frequency of contacts and creativity in the elaboration of contents), organizations not only are involved in a set of exchange relations with other social actors but are also embedded in a network of dynamic relationships. The authors utilize social network analysis to determine how entrepreneurs in emerging economies identify their most beneficial social contacts and use those contacts to leverage the resources needed for their enterprises, revealing new insights on the process of business creation and economic development in the networked age.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
107
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783319024899
Verschijningsdatum:
5/11/2013
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
172 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 105 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.