Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Social Media: Principles and Applications examines social media in interpersonal, mass-mediated, educational, organizational, and political settings. Social media technologies take on many different forms, including social network sites like Facebook and Twitter, blogs, wikis, online video and photo-sharing sites (e.g., Pinterest), rating and social bookmarking sites, and video/text chatting sites (e.g., Skype). Beginning with the principles of social media, Sheldon disassembles applications of social media in a variety of settings to understand who is using social media, how they develop meaningful relationships, and how they use social media during major events. Sheldon also delves into the political, educational, commercial, and privacy issues of social media use, making this an excellent resource for communication, psychology, and social media scholars.