• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Social Customer Relationship Management

Fundamentals, Applications, Technologies

Rainer Alt, Olaf Reinhold
Hardcover | Engels | Management for Professionals
€ 68,95
+ 137 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Social media has received considerable attention, and many potential benefits, as well as concerns, are now being discussed. This book explores how social media can successfully support business processes in marketing, sales and service in the context of customer relationship management (CRM). It presents the fundamentals of Social CRM and shows how small and large companies alike have implemented it.
In turn, the book presents analytic and operational software tools that offer features for enhancing and streamlining interactions with customers. The book concludes with an overview of essential design areas that businesses need to bear in mind when introducing social media into their CRM strategies. In this regard, it also points out key success factors, limitations, and data protection aspects.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
115
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783030233426
Verschijningsdatum:
13/09/2019
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
362 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 137 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.