Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
€ 212,95
+ 425 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A comprehensive text addressing the high demand for network, cloud, and content services through cutting-edge research on data pricing and business strategies

Smart Data Pricing tackles the timely issue of surging demand for network, cloud, and content services and corresponding innovations in pricing these services to benefit consumers, operators, and content providers. The pricing of data traffic and other services is central to the core challenges of network monetization, growth sustainability, and bridging the digital divide. In this book, experts from both academia and industry discuss all aspects of smart data pricing research and development, including economic analyses, system development, user behavior evaluation, and business strategies.

Smart Data Pricing

- Presents the analysis of leading researchers from industry and academia surrounding the pricing of network services and content.

- Discusses current trends in mobile and wired data usage and their economic implications for content providers, network operators, end users, government regulators, and other players in the Internet ecosystem.

- Includes new concepts and background technical knowledge that will help researchers and managers effectively monetize their networks and improve user quality-of-experience.

- Provides cutting-edge research on business strategies and initiatives through a diverse collection of perspectives.

- Combines academic and industry expertise from multiple disciplines and business organizations.

The ideas and background of the technologies and economic principles discussed within these chapters are of real value to practitioners, researchers, and managers in identifying trends and deploying new pricing and network management technologies, and will help support managers in identifying new business directions and innovating solutions to challenging business problems.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
536
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781118611661
Verschijningsdatum:
9/09/2014
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 239 mm
Gewicht:
861 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 425 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.