Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Tourism industry in the last three decades has benefited directly from the new economic order that has emerged in post-industrial society in which tourist activity has become a privileged production space as it has turned into one of the sophisticated occupations of the service sector.The changing structure of tourism consumption is, amongst other forces, underpinned by particular social changes of consumers.This new opportunity is a new challenge for these businesses as the volatile and less predictable trading environment places for the owner's strategies for managing small operations. This book, based on an extensive empirical research offers a rare reference for understanding the position of small tourism firms' development, with an ultimate aim to advance theory relating to small tourism firms by the synthesis of concepts drawn from the amalgamation of current paradigms evident within the management, small firms, and tourism literature. In the book, the author argues that factors that contribute to small tourism business management practice and performance are rather complex and multi-dimensional in nature, and not solely limited to owner/manager managerial ability.