Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Six African American male community college students share their innermost thoughts and adjustment experiences at a predominantly White community college. Steeped in the qualitative tradition, the researcher does not stand aloof. She tells each student's story using "poetic transcriptions" and blends in her experiences, and faculty voices against a backdrop of historical, and sociological insights. Improving the plight of Black males in higher education may be one of the most crucial challenges since Civil Rights. It is therefore fitting that we listen to the voices of these young men as they "skate the zones"-- adapting varying roles and identities and making sense of daily interactions with family, friends, and faculty. Themes uncovered from the analyses point out the importance of early family and neighborhood experiences, the persistence of racial bariers even with mutually positive intent, and the heterogeneous nature of Black male identity. Some exemplary strategies and programs are presented in the final chapter.