Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Amidst the contentious debates about teacher effectiveness, most people believe that unions, education colleges, charter networks, consulting agencies, textbook publishers, test producers, professional associations, teachers, and researchers disagree with one another about the most essential school reforms. Though all these groups do certainly have their own interests and perspectives, they also all desire to see that students are better prepared for a competitive world. What if all these groups worked together for that very goal? What would happen if all reform work in PK-12 education centered on the improvement of teaching? Would teachers be treated differently? Would they respond to their work in more innovative ways? Would it change the quality of education that children in the United States receive? Six Degrees of School Improvement: Empowering a New Profession of Teaching provides glimpses of this realistic approach to American education reform with an eye toward what the system might look like in one to two generations from now. The book makes a solid case for "collaborative professionalism," a system that binds professionals together under a common set of understandings about the ways in which children and adolescents learn content knowledge and acquire skills. It argues that popular approaches to school improvement circumvent teachers and thus further de-skill and disempower the very people responsible for student learning in classrooms. Most importantly, the book provides very clear guidance on building a system of collaborative professionalism among teachers.