Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sinti leben als deutsche Staatsbürger in der Bundesrepublik Deutschland, mit eigener Sprache, eigenen Traditionen und eigener Geschichte. Ihre Zukunft ist abhängig von der Schulbildung ihrer Kinder. Eben hierbei aber hapert es, denn häufig kommt es zu Schulproblemen. Aber woran scheitern ihre Bildungskarrieren? Johannes Frese bietet eine wissenschaftliche Analyse der Schulsituation von Sinti in der hessischen Stadt Bad Hersfeld. Er vermittelt dem Leser damit ein umfassendes Bild zur Thematik Sinti und Schule. So ist es gelungen, eine ausführliche Bestandsaufnahme der Schulsituation von Sinti darzustellen. Bildung ist für die Kinder der Schlüssel zu einer erfolgreichen Zukunft. Der Autor richtet sich deshalb gezielt an Sinti und Fachkräfte an der Schnittstelle Sinti und Schule. Verbunden mit der Empfehlung, die vorliegenden Erkenntnisse für ihre Arbeit zu nutzen, möchte die Studie einen Beitrag zur schulischen Zukunft der Sinti leisten.