Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Este libro es un eficaz instrumento de consulta en el quehacer diario de profesores y padres, y una obra básica para la elaboración de programas concretos de desarrollo individual para los afectados por el Síndrome de Down y para los discapacitados en general. Presenta el proceso de diseño y colaboración de un programa sistemático de acción educativa (años 78-79), su aplicación durante cuatro años (1980-1984) a una población de 58 sujetos afectados por el Síndrome de Down en cuatro generaciones distintas (5, 6, 7 y 8 años) y los resultados de esta investigación, que se ha llevado a cabo en el centro Príncipe de Asturias que dirige, en Baleares, el doctor Juan Perera. Este volumen, en consecuencia, no puede faltar en la biblioteca de los centros de integración, de los centros específicos, de los equipos de apoyo y de los padres con hijos con discapacidades. Porque no es un trabajo teórico sino el resultado de la experiencia; y está avalado por un estudio longitudinal y por un riguroso estudio estadístico realizado en el Departamento de Psicología Experimental de la Universidad de Barcelona.