Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Silver Lining

Your Guide to Innovating in a Downturn

Scott D Anthony
Hardcover | Engels
€ 34,95
+ 69 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Experts agree: The turbulence triggered by the economic shock of 2008 constitutes the "new normal." Unfortunately, too many managers have become paralyzed by it, capable only of slashing costs indiscriminately.

Though examining spending during recessions makes sense, the smartest executives do much more. As Scott Anthony reveals in The Silver Lining, these leaders continue innovating--by stopping ineffective initiatives, changing key business processes, and starting more productive behaviors. Result? Their companies emerge from downturns stronger than ever.

Providing a wealth of ideas, tools, and examples from diverse industries, Anthony explains how to safeguard your company's profitability during even the toughest recessions. You'll discover how to:

-Prune your innovation and business portfolio to liberate resources for more promising initiatives

- Adopt a radical new market-segmentation scheme that helps you re-feature your offerings to reduce costs while delivering new value to customers

- Reinvent your innovation process to drive fresh growth

- Mitigate innovation risks by conducting strategic experiments and forging alliances with customers and other external entities

- Appeal to increasingly value-conscious customers to fend off low-cost attackers

In today's brutal economic climate, executives must pare costs to the bone while planting and nurturing seeds for tomorrow's growth. The Silver Lining explains how to master this seemingly impossible challenge.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
145
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781422139011
Verschijningsdatum:
2/06/2009
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
145 mm x 211 mm
Gewicht:
340 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 69 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.