Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending (in België) aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Shocked, Appalled, and Dismayed!

How to Write Letters of Complaint That Get Results

Ellen Phillips
Paperback | Engels
€ 23,95
+ 47 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How to get the best of shoddy shops, crooked car-dealerships, and heartless HMOs--without having to hire an attorney.

The Miss Manners of the consumer kvetch shows readers how to go postal, with complaint letters designed to melt the heart and sting the conscience of the most obdurate, negligent, or customer-hostile corporations.

Drawing on her experience as a pen-for-hire for irate consumers--and on the advice of clients, attorneys, and CEOs--Ellen Phillips shows readers:
- Who to write to, what to say, what to ask for
- The names and addresses of over 600 major companies
- How to draft personal petitions covering everything from tenant-landlord disputes to workman's compensation
- Suggestions on what steps to take to avoid litigation
- Consumer Smarts for automobile buyers
- How to protect yourself from fraudulent business solicitations
- Navigating the courts to ensure the well-being of your family and children
- Help in getting proper coverage from your HMO
- And--because sometimes the world is on your side--how to write the perfect thank- you note.

Delightfully readable, easy to use, and filled with the addresses of hundreds of corporate customer relations offices and state and federal agencies, Shocked, Appalled, and Dismayed! is an essential resource for anyone who wants to reach out and scold somebody.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
352
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780375701207
Verschijningsdatum:
22/12/1998
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
133 mm x 204 mm
Gewicht:
299 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 47 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.