Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This report is the first full study of the remains of the twelfth- to seventeenth-century ships and boats from the port of London. Using evidence from the vessels, from waterfronts, and from contemporary manuscripts Peter Marsden has reconstructed the design, construction, and use of these ancient vessels. The book focuses on the substantial remains of three local vessels. The earliest, the Custom House boat, was built in 1160-90 and was found broken up and reused in a waterfront revetment dating from a century later. The other two were wrecks discovered in the River Thames: Blackfriars ship 3, a fifteenth-century sailing barge, and Blackfriars ship 2, a barge which sank about 1670 with a cargo of bricks for rebuilding in London after the Great Fire of 1666.