• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Shelf-Confidence

A Practical Guide to Reducing Out-Of-Stocks and Improving Product Availability in Retail

Thomas W Gruen, Daniel Corsten
Paperback | Engels
€ 30,95
+ 61 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Out-of-Stock and unavailable! In 2020, the perfect storm hit when the COVID-19 pandemic caused shoppers to buy food, toilet paper, and other items in a panic. The result was a large number of items were suddenly out of stock, leading to more buying and an outright crisis.

This book takes readers behind the scenes of consumer products retailing, uncovering and explaining the extent, the causes, and the shopper reactions to out-of-stock items. The authors draw on their decades of experience studying the availability of consumer goods to explore how to improve service levels, slash costs, boost efficiency, and enhance customer satisfaction.

Whether you're a manufacturer, wholesaler, retailer, retailer consultant, researcher, member of the media, or a member of a trade association, you'll discover useful insights in this well-researched book. Shoppers will also enjoy learning the behind-the-scenes details of how items get to the shelves, and how often they are out-of-stock!

Here is what the consumer goods industry is saying about Shelf-Confidence:

"Shelf-Confidence will provide you with an invaluable collection of documented research, tested insights and actionable conclusions from twenty years of studying the out-of-stock issue."
Milan Turk, Jr., former Vice President, the Procter & Gamble Company

"This practical book provides industry benchmarks and best practices to improve availability online and offline."
Olaf Koch, former CEO Metro Group, Partner at Zintinus.

"The thorough and practical research in this book will help retailers take waste out of the supply chain, improve omni-channel product availability, and change their game."
Sir Terry Leahy, former CEO Tesco Stores

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
226
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781663238511
Verschijningsdatum:
22/08/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
216 mm x 216 mm
Gewicht:
553 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 61 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
AANGERADEN

Alles voor een vliegende start

op school en op kantoor
AANGERADEN
Tips voor een vliegende start
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.