Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Sharing Knowledge

Innovations and Remaining Challenges

Catherine Gwin
€ 16,45
+ 32 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The World Bank's commitment in 1996 to become a global knowledge bank proposed broad-ranging internal and external changes aimed at expanding the sharing of knowledge among staff, clients, and partners. While the transfer of knowledge and information had always been a dimension of the Bank's role, the knowledge initiative sought to broaden the scope and raise the profile of this function. The purpose was to improve the quality of Bank operations and enhance the capacity of client countries to achieve development goals. 'Sharing Knowledge' finds that the World Bank has made good progress in establishing the tools and activities to support its initiative, but it has not established adequate business processes and management responsibilities for achieving the strategic intent of making knowledge sharing a way of doing business and empowering clients. Although access to Bank knowledge has improved, improved access does not guarantee that the shared knowledge will be adopted, adapted, and applied. For that to happen, knowledge sharing has to be embedded in work processes. This review recommends that the Bank take three sets of actions: - More strategic direction and oversight of the Bank's knowledge processes by Bank management; - Linking knowledge-sharing activities to lending and nonlending processes; - Setting monitorable outcome objectives and supporting performance indicators for knowledge-sharing programs and activities, with agreed procedures for monitoring and evaluating Bank knowledge-sharing programs and activities.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
120
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780821357125
Verschijningsdatum:
29/12/2003
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
216 mm x 279 mm
Gewicht:
331 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 32 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.