Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Its only rival in this respect is Othello, and this is because both plays deal with dangerous issues of race. In Othello, Iago uses the protagonist's colour both to goad his victim's jealousy and to excite the animosity of Venetians against this visible outsider; in The Merchant, Shylock's Jewishness renders him, from the beginning, the object of general opprobrium in Christian Venice. But whereas the Moor is treated as a generally sympathetic character, the Jew appears to be cast in an entirely negative light. Or so, at least, many critics believe. In this book, however, one of the best respected critics of Shakespeare, Michael Neill, takes issue with this simplistic view, providing a fresh reading of the play and arguing that in it, as always, Shakespeare refuses to allow us the comfort of any single "view of the world."