Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book shows how Shakespeare's excellence as storyteller, wit and poet reflects the creative process of conceptual blending. Cognitive theory provides a wealth of new ideas that illuminate Shakespeare, even as he illuminates them, and the theory of blending, or conceptual integration, strikingly corroborates and amplifies both classic and current insights of literary criticism. This study explores how Shakespeare crafted his plots by fusing diverse story elements and compressing incidents to strengthen dramatic illusion; considers Shakespeare's wit as involving sudden incongruities and a reckoning among differing points of view; interrogates how blending generates the "strange meaning" that distinguishes poetic expression; and situates the project in relation to other cognitive literary criticism. This book is of particular significance to scholars and students of Shakespeare and cognitive theory, as well as readers curious about how the mind works.