Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Applying diverse biblical studies methodologies, Sexual Violation in the Hebrew Bible, analyzes Genesis 34 and 2 Samuel 13, narratives that contain the sexual violation of a woman. More specifically, this book explores the various contexts in which critical Hebrew words were used and how they have been interpreted. Hebrew Bible laws dealing with rape and other sexual improprieties are addressed. Two aspects of narrative criticism - characterization and rhetoric - clearly show that the maternal brothers of Dinah and Tamar, the violated women, come to the foregrounds of the narratives while their fathers recede into the backgrounds. Their brothers reacted with violence while their fathers responded to the violations of their daughters with silence. Mary Ann Bader considers the implications of these narratives in the current context, citing patterns of student reactions to these texts and teaching opportunities. This book is suitable for biblical studies and women and religion courses.