• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Service Quality in Leisure and Tourism

Christine Williams, John Buswell
Paperback | Engels
€ 83,95
+ 167 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The service sector is considered to lag behind manufacturing in introducing quality management cultures. The leisure and tourism industry has tended to be even more dilatory, and so quality management was not given a high priority until recently. This book aims to develop an awareness of the
underpinning theories of quality as applicable to leisure and tourism. It helps to comprehend the various dimensions of service quality along with the associated underpinning theory, facilitating and understanding of service, its characteristics and typology. Suitable for students and researchers,
it shows how to evaluate critically the numerous quality management systems and techniques available within the context of the leisure and tourism business environment

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
240
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780851995410
Verschijningsdatum:
22/05/2003
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
173 mm x 248 mm
Gewicht:
530 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 167 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.