Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Digitalization and automation have created unlimited dependencies on the services provided by the telecom industry. There has been an elevation in calling, texting, gaming, and internet-related applications with dependencies on telecom services.To acquire a market share, the operators offer their services at a competitive price and value-added services. To sustain a highly competitive market, service providers must continuously work on service quality improvement to continually achieve customer satisfaction. This book focuses on finding the implication of the components such as quality of service, value offer, customer satisfaction, and customer loyalty with reference to the services provided by the telecom operators in India. Here it also emphasizes the assessment of each of these components' value in driving customer satisfaction towards particular operators and finding out which one of them is most crucial. Also it focuses on to find the relationship between customer satisfaction and the specific factors of service quality attributes, customer value, or customer loyalty for Indian telecom operators.