• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Service Quality and Customer Satisfaction

Iqbal Muhammad Naeem, Naeem Azka, Ahmad Mirza Jamil
Paperback | Engels
€ 54,45
+ 108 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The topic of the research was comparative study between PIA and Emirates on service quality and customer satisfaction. The purpose of the research was to investigate the relationship between two variables. The sample size of the research was sixty (60). The tool for data collection was a well designed questionnaire. Five point Likert (1-5) scale was used to measure the responses. Simple random sampling technique was used to collect data. Initially descriptive statistics was used and frequency distribution for questions was established. In the second phase, the effect of different indicators of service quality on customer satisfaction was analyzed through correlation. It was concluded that customer satisfaction is positively related with the service quality. The present study showed that the correlation values for Reliability, Assurance, Responsiveness, Empathy, Tangible, Food and Entertainment of Emirates were greater than PIA which indicated better service quality of Emirates. The results revealed that the organization must focus on all these indicators of service quality in order to maximize the customer satisfaction.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
108
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783659518270
Verschijningsdatum:
30/01/2014
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
167 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 108 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
AANGERADEN

Alles voor een vliegende start

op school en op kantoor
AANGERADEN
Tips voor een vliegende start
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.