Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Service Quality as a multidisciplinary subject, empirical research has come up with various modelsacross the world. This book focuses on themeasurement of factors that influence the quality ofservice systems, engineering education service inparticular. The engineering education have emergedfrom a decade of fundamental restructuring driven bymarket-based, price competition. Many of the paststudies neglected significant impacts of such issuesbecause of the existence of governmentalinstitutions. Models from past studies are confinedin their capability and applicability to analyseservice process to private institutions. Moreover, there seems to be a paucity of literature indeveloping economies like India on service qualitymeasurement in contrast to the huge amount ofresearch works done in developed nations on qualitymanagement. In this scenario, this book endeavoursto explore the research issues of service quality andits measurement with a specific reference to theengineering education sector in a developing economy.This research work assumes greater significanceespecially in the global context to adoptcomprehensive approach in engineering education