• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Service Management in Healthcare

Bert Meijboom, Katrien Verleye, Paul Gemmel, Melissa De Regge
Boek | Nederlands
€ 34,00
+ 68 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Service management is a growing field of research. However, pursuing service excellence in healthcare is a difficult balancing act with scarce resources. Bringing together our insights on the functioning of healthcare organisations and our knowledge on service and operations management has led to the theme for this book: ‘Service Management in Healthcare: A Balancing Act’. The book is meant for executives in the healthcare sector who are looking for suggestions on service excellence. It is also a useful handbook for students. Through many practical examples, this book tries to bridge the gap between academic knowledge and daily practice.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
164
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789048647576
Verschijningsdatum:
1/02/2023
Uitvoering:
Boek
Afmetingen:
163 mm x 243 mm
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 68 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.