Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The physical environment of stadium facilities was found to significantly affect spectators satisfaction during visits. This book reports the results of a study using motor vehicle, dog and horse racing stadiums. At these venues, facility aesthetics, cleanliness and accessibility to different service areas were significantly and positively associated with customer evaluations of the quality of their visit. In turn, visit-quality was found to have a significant positive relationship with the length of their visit and the spectators intentions to return to the venue. This appears to be the first study of how spectators in non-team-based leisure stadiums viewed the physical built-environment. It is also the first to report on how these types of built environments affects visitation behavior.