Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Service 4.0

Technology-Enabled Customer-Centric Supply Chains

Parminder Singh Kang, Xiaojia Wang, Joong Y Son, Mohsin Jat
Paperback | Engels | Springerbriefs in Service Science
€ 52,95
+ 105 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book presents a systematic framework for Service 4.0, including service digitization, digitalization, and digital transformation, which is an integral part of Supply Chain 4.0 in coping with complex, dynamic, and interdependent systems.

It provides a comprehensive state-of-the-art review of digital technologies to support Service 4.0 and Supply Chain 4.0, and discusses important pillars of customer-centric supply chain models. It then explains the role of big data in customer-centric service-based supply chains and links the different types of data needed to promote end-to-end transparency and value co-creation activities to promote these key pillars. Moreover, the book introduces practical models to support analytics for customer-centric supply chains and sheds light on how the industry practically uses existing models to promote service co-creation. A chapter of a case study on women's clothing e-commerce reviews and demonstrates how various data visualization and text mining methods can be used to uncover meaningful insights within the review data.

The book is intended to help students and researchers quickly navigate through various technologies and future research directions in the areas of Service 4.0 and Supply Chain 4.0. It is also a valuable read for practitioners in this field.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
78
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783031638749
Verschijningsdatum:
3/08/2024
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 234 mm
Gewicht:
158 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 105 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.