Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How You Can Achieve Great Relationships and Results We've seen the negative impact of self-serving leaders in every sector of our society. Not infrequently, they end up bringing down their entire organization. But there is another way. Servant leaders lead by serving their people, not by exalting themselves. In this collection, edited by legendary business author and lifelong servant leader Ken Blanchard and his longtime editor Renee Broadwell, leading businesspeople, bestselling authors, and spiritual leaders offer tools for implementing this proven - but for some, still radical - leadership model. The book is organized into six parts. Part One, Fundamentals of Servant Leadership, describes basic aspects of servant leadership. Part Two, Elements of Servant Leadership, highlights some of the different points of view of servant leaders. Part Three, Lessons in Servant Leadership, focuses on what people have learned on a personal level from observing servant leadership in action. Part Four, Exemplars of Servant Leadership, features people who have been identified as classic servant leaders. Part Five, Putting Servant Leadership to Work, offers firsthand accounts of people who have made servant leadership come alive in their organizations. Part Six, Servant Leadership Turnarounds, illustrates how servant leadership can dramatically impact both results and human satisfaction in organizations. This is the most comprehensive and wide-ranging guide ever published for what is, in every sense, a better way to lead.