Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book offers an innovative approach to analysing written texts, grounded in principles of semiotics. Envisaging whole news media representations as 'signs', and using the real-world example of the BP Deepwater Horizon crisis, the author demonstrates how business crises are constructed through language. Gravells identifies patterns of language which show a progression from one kind of 'current news' representation to a different kind of coverage. This coverage positions the crisis as having symbolic and conventional meaning within varied social contexts, including the arts, business and the environment. Using a wealth of examples from the BP story to illustrate her practical research approach, Gravells draws 'language maps' of different phases of the crisis representation, showing how an early 'iconic' phase of representation moves through an 'indexical' to a 'symbolic' phase, and projects a return to a 'naturalised icon'. This book will be of interest to researchers and students of semiotics, those exploring research methods and linguists with an interest in business and media communications.