Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ancient epic narrators can be termed "semi-public" because they address both public and private audiences. Public audiences exist outside the fictional context of the story, and private audiences exist within it. The narrator of Homer's Iliad, for instance, addresses both the listeners and readers of the poem, and private narratees such as the character Patroklos. In Apollonius' Argonautica, the narrator's semi-public nature is rather extraordinary. This is because the narrator is actually influenced by demands that the private narratees impose on him, and even by things that these narratees say to him. As a result, the narrator's own voice often resembles the voices of his characters, and the poem can, at times, seem like a dialogue between the two parties. In considering this apparent dialogue, Semi-Public Narration in Apollonius' Argonautica resolves a number of the serious interpretative difficulties with which scholars of the Argonautica have long been engaged.