Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The sociolinguistic turn of the 1960's has been remarkably successful: variability of language is no longer an issue open to debate. But studies of variation have by and large been restricted to the level of expression. This volume makes a contribution to a neglected area in sociolinguistics, namely variation at the level of meaning, i.e., semantic variation. The chapters in this volume discuss the results of an empirical research strongly supporting the view that systematic variation in the choice of semantic elements occurs across different social strata: mothers and their young children less than four years old showed a highly consistent, statistically significant, orientation to distinct styles of meaning, which correlated with their social positioning. The comparison of kindergarten teachers' ways of meaning with those of mothers', not surprisingly, reveal that teacher talk is an exaggerated version of middle class mothers' talk. Findings of this research are relevant to any serious discourse about equitable education.