Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
What does it mean for a student to come to an understanding of a philosophical standpoint and can the explosion of resources now available on the web support this process, or is it inclined instead to create more confusion? We believe that a possible answer to the problem of finding a means through the morass of information on the web to the philosophical insights it conceals lies in the process of narrative pathway generation. That is, the active linking of resources into a learning path that contextualizes them with respect to one another. This result can be achieved only if the content of the resources is indexed, not just their status as a text document, an image or a video. To this aim, we propose a formal conceptualization of the domain of philosophy, an ontology that would allow the categorization of resources according to a series of pre-agreed content descriptors. Within an e-learning scenario, a teacher could use a tool comprising such an ontology to annotate at various levels of granularity available philosophical materials, and let the students explore this semantic space in an unsupervised manner, according to pre-defined narrative pathways.