Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Selling Technology

The Changing Shape of Sales in an Information Economy

Asaf Darr
Paperback | Engels | Collection on Technology and Work
€ 52,45
+ 104 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Selling Technology offers a look at high-tech markets from within, through the experience of salespeople, purchasing agents, and engineers who construct markets for emergent technologies through their daily engagement in sales interactions. Although sales occupations comprise 12 percent of the American labor force, sales work has been a neglected area of study. Asaf Darr's ethnographic exploration of the sales process for standard and emergent technology argues that our cultural stereotypes of sales work and salespeople, shaped during the industrial era and through popular images of the Yankee peddler and the car salesman, no longer apply to the changing nature of sales in an information economy.

In the high-technology settings in which cutting-edge artifacts are traded, Darr finds that sales work deviates sharply from our traditional cultural images. The educational level and technical skills of the sales force are increasing, sellers' and buyers' engineers engage in co-development, and long-term collaborative relationships are replacing brief sales encounters. A growing number of work tasks and skills previously performed and mastered in the design or production phases have become part of the sale of emergent technology. New control mechanisms over the work of the sales engineers are also appearing. Unlike most ethnographic studies of salespeople, which focus on the insurance, finance, and retail sectors., Darr's groundbreaking book turns to the daily sales practices of an information economy.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
176
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780801473197
Verschijningsdatum:
28/02/2006
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
155 mm x 229 mm
Gewicht:
231 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 104 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.