Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Selling in a New Market Space: Getting Customers to Buy Your Innovative and Disruptive Products

Selling in a New Market Space: Getting Customers to Buy Your Innovative and Disruptive Products

Brian Burns, Tom Snyder
Hardcover | Engels
€ 40,95
+ 81 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Your new product has changed the rules of the market. Now, you have to change the rules for selling it . . .

Providing a truly innovative product or service is the difference between life and death for companies today. But once you've produced it, you have to answer the next big question: How do I sell this unique offering to customers who don't even know they have a need for it?

Brian C. Burns and Tom U. Snyder compared 27 highly successful emerging-growth and start-up corporations with 78 less successful companies in similar fields. The difference, they learned, lies neither with the product nor with marketing but with the sales strategy. In short, the losers relied on conventional sales methods; the winners deployed a unique sales strategy that focused on how organizations make decisions.

Selling in a New Market Space helps you develop a sales strategy to approach potential buyers the right way--the first time around-- using what the authors call the "Maverick Method." This game-changing guide explains:

  • What Maverick sellers do differently and why they hold the key to your success
  • Where to find salespeople with the skills for selling to a new market
  • How to create early market segments and marginalize competitors
  • When to transition them away from Maverick selling

Don't be a victim of your own success. What good is the product you put all that money into if you can't sell it?

If you want to get the most out of your innovative offering, you need to create a new class of salesperson. With Selling in a New Market Space, you have the tool for driving your new product to the limits of its potential.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
256
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780071636100
Verschijningsdatum:
1/12/2009
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
168 mm x 235 mm
Gewicht:
503 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 81 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.